• A- A A+
  • 05.05.2011. Darba grupas sēde

    Aktualizēts 05.05.2011 16:38

    2011. gada 5. maijā notika Darba grupas sēde.

    Projekta vadītājas palīdze Vita Viļevko ziņoja par informatīvās sanāksmes, kas paredzēta 17.05.2011., Parādes ielā 1, pulksten 13:10 – 14:00, organizatoriskajiem jautājumiem. Uz informatīvo sanāksmi aicināti : Daugavpils Universitātes studējošie, pasniedzēji, darbinieki, Daugavpils pilsētas domes, Daugavpils novada domes un LRAA pārstāvji, kā arī visi interesenti. Klausītājiem tiks piedāvāts iepazīties ar šādām ERAF projekta saistītajām tēmām:

    Ø  Kopsavilkums par paveikto uz doto laiku ERAF projekta ietvaros (Elizabete Vilcāne)

    Ø  Plānotās būvniecības ERAF projekta ietvaros realizācija (Oskars Lumpovs, Eduards Rapša)

    Ø  Informācija par saņemto aprīkojumu. Aicināt personas, kuras jau saņēma aprīkojumu ERAF projektā (Ēvalds Daugulis, Irēna Kuņicka, Dainis Lazdāns, Inese Kokina. Muza Kirjušina, armads gricāns)

    Ø  Projekta publicitātes pasākumi (V. Viļevko)

    Projekta asistente, galvenā iepirkumu speciāliste Inese Kursīte  informēja par aktivitātēm iepirkumu norisē. Ir izsludināts būvuzraudzības atklātā konkursa iepirkums, būvuzraudzības iepirkuma nolikums tika nosūtīts uz Iepirkumu uzraudzības biroju kontrolei.

    Projekta vadītāja E.Vilcāne ziņoja, ka kopumā uz šo brīdi izstrādāta iepirkumu dokumentācija un izsludināti aprīkojuma iegādes iepirkumi par 75% no kopējās aprīkojumam paredzētās summas, noslēgti iepirkumu līgumi par aprīkojuma iegādi uz kopējo summu 1,5 miljoni Ls. Veikta piegāde, uzstādīts aprīkojums un parakstīti aprīkojuma nodošanas- pieņemšanas akti par 870 tūkstošiem Ls. Ļoti nozīmīgs līgumu izpildes periods ir maijs, jo šinī laikā ir jāpiegādā ievērojams aprīkojuma daudzums. Šis periods ir svarīgs arī avansa līdzekļu apguvē, jo 31.05.2011. noslēdzas projekta ieviešanas 3.periods.

    26.aprīlī ar SIA „Arco Construction” tika noslēgts līgums par mācību bāzes „Ilgas” renovāciju. Pašlaik notiek dokumentācijas saskaņošana un formēšana būvdarbu uzsākšanai. Ar nodošanas-pieņemšanas aktu tiks nodots būvlaukums. Darba grupa diskutēja par būvnieka iesniedzamo ikmēneša pārskatu formām.

    Projekta vadītāja, Vecāka projektu administratore E.Vilcāne informēja darba grupu par saņemto VIAA par 2.pārskata perioda izmaksu apstiprinājumu. Kā arī aicināja visus darba grupas dalībniekus pievērst uzmanību tam, ka maijā beidzas nākošais, tas ir 3. pārskata periods.

    Papildus informācija:
    Elizabete Vilcāne
    Projekta vadītāja
    Vienības iela 13 – 221.a kab., Daugavpils, LV – 5401
    tālr.: +371 654 71960; +371 26473689
    fakss: +371 654 22890
    e-pasts: elizabete.vilcane@du.ces.lv

    4661-10099-n

    Biežāk apmeklētās saites

    Raksti mums

    Nosūti savu jautājumu, ieteikumu, vai arī vienkārši sazinies ar mums un mēs centīsimies atbildēt cik ātri vien varam!

    Rakstīt ziņu

    Pasākumu kalendārs

    < September >
    26 27 28 29 30 31 1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 1 2 3 4 5 6

    DU BUKLETI

    Pieraksties jaunumiem e-pastā

    Nepalaid garām jaunākās ziņas no Daugavpils Universitātes!