• A- A A+
  • 21.03.2011. Darba grupas sēde

    Aktualizēts 21.03.2011 17:04

    2011. gada 21. martā notika Darba grupas sēde.

    Projekta vadītāja Elizabete Vilcāne informēja darba grupu par projekta budžeta izlietojumu uz 21.03.2011. un atgādināja darba grupai par nosacījumiem avansa izlietojumā, ko paredz Vienošanās ar VIAA un MK noteikumi Nr.1041. no 09.11.2010. „Kārtība, kādā paredzami valsts budžeta līdzekļi Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu īstenošanai, kā arī maksājumu veikšanas un izdevumu deklarācijas sagatavošanas kārtība”.

    Iepirkuma plānā paredzēti un notiek iepirkuma procesi, kā arī iepirkuma dokumentācijas sagatavošana aprīkojumam par 75% no kopējās aprīkojumam paredzētās summas. Projekta asistente Inese Kursīte informēja par  aprīkojuma iepirkumiem, kuriem tuvākajā laikā tiks slēgti iepirkumu līgumi. Projekta grāmatvede Rita Baltere uzsvēra, ka nepamatoti ilgi tiek gatavota dokumentācija būvuzraudzības iepirkumam. Lai nerastos aizkavēšanās ar būvniecības uzsākšanu, jāvelta pastiprināta uzmanība šīs dokumentācijas savlaicīgai sagatavošanai.
    R.Baltere norādīja, ka arī uz Parādes ielā 1 objektu būvniecības iepirkuma nolikuma grozījumu noformēšanu netika pievērsta pienācīga uzmanība, jo iepirkumu komisija nevar izskatīt nepilnīgi sagatavotu informāciju par veicamajām izmaiņām. Projekta atbildīgajiem darbiniekiem tika uzdots pabeigt darbu pie Parādes ielā 1 objektu būvniecības iepirkuma dokumentācijas grozījumu noformēšanas.

    Projekta asistents Eduards Rapša vērtēja, ka būvniecības sadaļas izmaksu apguve kavējas sakarā ar ieilgušajām iepirkuma procedūrām. Veicot izmaiņas, arī piedāvājumu iesniegšanas termiņi tiek pagarināti.

    E.Vilcāne klātesošos iepazīstināja ar prognozēm projektēšanas, būvniecības, autoruzraudzības un būvuzraudzības finansēšanas plānā. Ja savlaicīgi un veiksmīgi noslēdzas būvniecības iepirkumi, indikatīvi izdevumi šajās budžeta sadaļās līdz 2011.gada beigām varētu būt 25% apmērā no šim mērķim paredzētajiem līdzekļiem.

    Izvērtējot iepirkumu norises procesus, darba grupas locekļi izteicās par to, ka mērķtiecīgi jāturpina aprīkojuma iegādes iepirkuma procedūras, paralēli pabeidzot objektu Parādes ielā 1 un mācību bāzes „Ilgas” būvniecības iepirkumus, kā arī operatīvi jāsagatavo dokumentāciju būvuzraudzības iepirkumam. Vienības ielas 13 būvdarbu projektēšanas iepirkuma nolikuma izskatīšanu jāatliek.

    Papildus informācija:
    Elizabete Vilcāne
    Projekta vadītāja
    Vienības iela 13 – 221.a kab., Daugavpils, LV – 5401
    tālr.: +371 654 71960; +371 26473689
    fakss: +371 654 22890
    e-pasts: elizabete.vilcane@du.ces.lv

    4661-10099-n

    Biežāk apmeklētās saites

    Raksti mums

    Nosūti savu jautājumu, ieteikumu, vai arī vienkārši sazinies ar mums un mēs centīsimies atbildēt cik ātri vien varam!

    Rakstīt ziņu

    Pasākumu kalendārs

    < December >
    25 26 27 28 29 30 1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31 1 2 3 4 5

    DU BUKLETI

    Pieraksties jaunumiem e-pastā

    Nepalaid garām jaunākās ziņas no Daugavpils Universitātes!