HSZI KPC pētnieces Ilzes Kačānes dalība konferencē “EDULEARN19” Spānijā
Aktualizēts 08.07.2019 13:38
2019. gada 1.–3. jūlijā Palmā de Maljorkā (Spānijā) notika 11. Starptautiskā Izglītības un jaunāko mācību tehnoloģiju konference “International Conference on Education and New Learning Technologies” – EDULEARN19, kurā piedalījās Daugavpils Universitātes (DU) Humanitāro un sociālo zinātņu institūta (HSZI) Kultūras pētījumu centra vadītāja p.i., pētniece Dr. philol. Ilze Kačāne.
EDULEARN19 konference ir ideāla platforma starptautisku zinātnisko sadarbības tīklu veidošanai un jaunāko zinātnisko pētījumu prezentēšanai. Konferencē, kurā piedalījās 770 zinātnieki no 75 pasaules valstīm, tika prezentēts DU HSZI Kultūras pētījumu centra pētnieku darba grupā izstrādātais prāta spēles modelis fleksiblo spēju iegūšanai un pilnveidošanai, kā arī sadarbībā ar Urālu Federālās universitātes (Krievijas Federācija) zinātniekiem uzsāktais pētījums par bakalaura programmās strādājošo studentu akadēmiskās izdegšanas iemesliem. Konferences dalībnieki ar lielu interesi sekoja prezentācijām un, uzdodot jautājumus un sniedzot ierosinājumus, izteica priekšlikumus turpmākajai sadarbībai.
Konferences rakstu krājumā „EDULEARN19 Proceedings. 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 1st-3rd, 2019” ir iekļauti šādi raksti:
Kacane I., Badins Z., Romanovska A. “Soft Skills for a Successful Career: the Model of Brain Games.” EDULEARN19 Proceedings. 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 1st-3rd, 2019 — Palma, Mallorca, Spain. L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (eds.). IATED Academy. ISBN: 978-84-09-12031-4, ISSN: 2340-1117, Depósito Legal: V-1702-2019, pp.6666-6674.
Koropets O., Fedorova A., Kacane I. “Emotional and Academic Burnout of Students Combining Education and Work.” EDULEARN19 Proceedings. 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 1st-3rd, 2019 — Palma, Mallorca, Spain. L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (eds.). IATED Academy. ISBN: 978-84-09-12031-4, ISSN: 2340-1117, Depósito Legal: V-1702-2019, pp. 8227-8232.
Sīkāk:
EDULEARN19, the 11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies https://iated.org/edulearn/
TWITTER https://twitter.com/IlzeKacane/status/1146104460260847617
Papildu informācija:
Ilze Kačāne
HSZI Kultūras pētījumu centa vadītāja p.i un pētniece
e-pasts: ilze.kacane@du.ces.lv