Ir nācis klajā jaunais žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs
Aktualizēts 22.03.2013 00:08
Šis īpašais “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs atspoguļo sadarbību starp Daugavpils Universitāti un Krētas Universitāti (Grieķija) mūžizglītības programmas projektā “ICT-enabled Education for Sustainable Development” (informācijas un komunikācijas tehnoloģijas sekmēta izglītība ilgtspējīgai attīstībai). Projekta vadītājs ir Krētas Universitātes profesors Vasiliuss Makrakis, un nacionālā koordinatore Daugavpils Universitātē – profesore Ilga Salīte. Žurnāla 14. sējuma 2. numurā ir ietverti deviņi zinātniskie raksti, kuru autori kopā ar Daugavpils Universitātes Ilgtspējīgas izglītības institūta pārstāvjiem – profesori Ilgu Salīti, asociēto profesori un Ilgtspējīgas izglītības institūta direktori Dzintru Iliško, pētnieci un žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” galveno redaktori Astrīdu Skrindu – ir līdzdarbojušies augstāk minētajā projektā. Žurnālā publicēto rakstu tematika aptver tādus jautājumus kā pedagoģija un ētika; informācijas un komunikācijas tehnoloģijas un izglītības ilgtspējīgai attīstībai integrēšana augstskolu studiju programmās; informācijas un komunikācijas tehnoloģijas un vides izglītība klimata pārmaiņu kontekstā; darbības pētījums zināšanu konstruēšanai e-mācību vidē; digitālo un ilgtspējības kompetenču sinerģija skolotāju izglītībā; skolotāju izglītības tīklojumu devums ilgtspējīgas izglītības radīšanā utt. Publicēto rakstu autori pārstāv tādas valstis kā Grieķija, Īrija, Lielbritānija un Latvija. Jaunākais žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs ir pieejams SCOPUS datu bāzē un daudzās citās datu bāzēs, kā arī Ilgtspējīgas izglītības institūta mājas lapā un elektroniskajā izplatītājplatformā Versita.
Papildus informācija:
Astrīda Skrinda
“Journal of Teacher Education for Sustainability” galvenā redaktore
Ilgtspējīgas izglītības institūts
e-pasts: astrida.skrinda@du.ces.lv