Journal of Teacher Education for Sustainability turpina strauji attīstīties
Aktualizēts 12.02.2021 14:00
Pēdējo gadu laikā zinātniskais žurnāls Journal of Teacher Education for Sustainability turpina strauji attīstīties. Publicēti vairāki jauni numuri.
VOLUME 20: ISSUE 1 https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/20/1/jtes.20.issue-1.xml
VOLUME 20: ISSUE 2 https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/20/2/jtes.20.issue-2.xml
VOLUME 21: ISSUE 1 https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/21/1/jtes.21.issue-1.xml
VOLUME 21: ISSUE 2 https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/21/2/jtes.21.issue-2.xml
VOLUME 22: ISSUE 1 https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/22/1/jtes.22.issue-1.xml
Žurnālam Journal of Teacher Education for Sustainability ievērojajami pieaudzis CiteScore un uz šo brīdi sastāda 3,4. https://www.scopus.com/sourceid/17700156732
JTES ir kļuvis par žurnālu, kas ir ar augstāko CiteScore izglītības jomā Baltijā un ne tikai šajā reģionā.
Žurnālā publicētājs Sciendo ir veicis ievērojamu mājaslapas reorganizāciju un padarījis ērtāku rakstu aplūkošanu un lejuplādi. Gan jaunākie, gan arī iepriekšējie JTES sējumi jebkuram interesentam ir brīvi pieejami
https://content.sciendo.com/view/journals/jtes/jtes-overview.xml?tab_body=overview
DU UNESCO katedras žurnāls Journal of Teacher Education for Sustainability ir iekļauts 33 datu bāzēs: Baidu Scholar, Cabell’s Directory, CABI, CEJSH (The Central European Journal of Social Sciences and Humanities), Celdes, CNKI Scholar (China National Knowledge Infrastructure), CNPIEC, EBSCO (relevant databases), EBSCO Discovery Service, Educational Research Abstracts Online, Elsevier – SCOPUS, ERIH PLUS (European Reference Index for the Humanities and Social Sciences)., Genamics JournalSeek, Google Scholar, J-Gate, JournalTOCs, KESLI-NDSL (Korean National Discovery for Science Leaders), Microsoft Academic, Naviga (Softweco), Primo Central (ExLibris), ProQuest (relevant databases), Publons, ReadCube, ResearchGate, SCImago (SJR), Sherpa/RoMEO, Summon (Serials Solutions/ProQuest), TDNet, Ulrich’s Periodicals Directory/ulrichsweb, WanFang Data, Wiley – Higher Education Abstracts, WorldCat (OCLC)
Kopš 2016. gada darbojas Globālais autoru tīklojums ap DU UNESCO Katedras žurnāliem (JTES un DCSE) Tīklojumā iesaistīti autori no visas pasaules. DU UNESCO katedras žurnālā Journal of Teacher Education for Sustainability jau nopublicēti raksti no 48 valstīm.
Aicinām iepazīties ar jaunākajiem žurnālā sējumiem, iesaistīties jaunu rakstu sagatavošanā un kļūt par Globālā autoru tīklojuma biedru.
Papildu informācija:
UNESCO Katedra
e-pasts: unescochair@du.ces.lv